FC3 Icon

Druga misja w Far cry 3.

Misja zacznie się scenką w ,której Dennis będzie Ci robił tatułaż (Tatau) i nawijał o tym tatuażu potem wstanie i da ci swoją maczetę. Następnie przetstawi Cię mieszkańcom wioski, pokaże ci ładne laski :) i da 60$ na giwerę więc idź do sklepu i ją sobie kup. Niestety stać Cię tylko na najgorszą :( ale od czegoś trzeba zacząć.Gdy wyjdziesz z pistoletem musisz iść za Denisem ale on się strasznie wlecze więc go spokojnie wyprzedź.On zatrzyma się przy garażach a ty musisz iść odblokować swój pierwszy maszt radiowy.Idź na górę ,aż dojdziesz do wieży, najpierw zabij węża a potem zacznij wspinaczkę, gdy będziesz na górze podejdź do skrzynki ,a Jason ją otworzy, coś wyrwie i przesunie dźwignie potem zostało ci tylko zjechać po lince zjazdowej na dół do Denisa.W tym momencie warto iść do sklepu i zaopatrzyć sie w lepszą broń(całkowicie za free).

Filmik ukazujący wygląd misji opisanej powyżej Edytuj

https://www.youtube.com/watch?v=4YFM38Zxgdc | z polskim komentarzem (1 misja i 2 razem).

Więcej z Fandomu