Tygrys sumatrzański - zwierze wystepujące w Far Cry 3.
FC3 cutout tiger
Jeden z najgroźniejszych drapieżników jakie można znaleźć na wyspach Rook. By go zabić trzeba zużyć dużą ilość amunicji, aby co powalić. Są wyjątkowo szybkie i w przeciwieństwie do większości wrogów, mogą być trudne do wykrycia. Pełna broń automatyczna i strzelby są najlepszą bronią przeciwko nim.

W razie niebezpiecznych sytuacji, można zwabić je do umocnień wroga za pomocą kamieni i może spowodować zamieszanie i najprawdopodobniej potrwa kilka chwil nim piraci i najemnicy zostaną zabici przez niego.

W ścieżce łowcy można zapolować na Tygrysa Złocistego (rzadkiego tygrysa o złotym futrze) za pomocą łuku. Jego skóra przydaje się do dokończenia ulepszenia torby na amunicje.

Tygrysy można znaleźć w wielu miejscach na terenach wysp Rook. Choć istnieją specyficzne miejsca zaznaczone na mapie, wskazując siedliska dla tygrysów, powszechne można znaleźć je na łowieckich obszarach roślinożerców (szczególnie bawołów).
Tiger

Tygrys-zwykły i biały.

CiekawostkiEdytuj

  • Występuje w odmianach :zwykłej (żółto-pomarańczowy w czarne pasy), złocistej(tylko w zadaniu Ścieżka Łowcy) i białej (z pakietem Drapiezcy).