Słoń Indyjski - są zwierzętami występującymi w Far Cry 4.

Charakterystyka Edytuj

Słonie Far Cry 4

Słonie Indyjskie

Najczęściej spotykane w Kyracie, głównie w pobliżu zbiorników wodnych. Są nastawione neutralnie względem gracza, lecz sprowokowane mogą zaatakować. Ajay może je ujeżdżać, jeśli rozwiniemy umiejętność Kornak. W walce są bardzo śmiercionośne. Ich skóra jest niebywale wytrzymała na ostrzał (potrafią wytrzymać 50 pocisków z AK-47), lecz ich słabą stroną są wybuchy, czy spadki z wysokości (nawet niewielkich). Na ich grzbiecie możemy przemierzać nie tylko ląd, lecz również i wodę.

Postrzelenie go wprowadza go w furię. Wtedy zaatakuje najbliższych ludzi (jest to przydatne do zabicia wrogów w strażnicy, nie wchodząc do niej). Jego pojedynczy cios zabija każdego (nie licząc gracza), a jeśli znajduje się on w pojeździe to staranuje go sprawiając, że nie nadaje się do dalszej jazdy bez naprawy i zabicie siedzących w nim ludzi. Podczas szarży staje się bardzo szybki.

Zabicie go zabiera nam 50 punktów Karmy. Jeśli chcemy odblokować jego wpis w Przewodniku Króla Mina, jednocześnie nie stracić karmy trzeba oskórować osobnika zabitego przez kogoś innego. Jedynym ulepszeniem potrzebującym skóry słonia jest ostateczne ulepszenie torby na przedmioty do rzucania. Do wytwarzania potrzebna jest jednak skóra rzadkiego Gruboskóra w misji z cyklu Kyracki Tydzień Mody.

CiekawostkiEdytuj

  • Żadne inne zwierzę (prócz Krokodyla Błotnego) nie zaatakuje gracza, gdy jest na grzbiecie słonia.
  • Wobec Armii Królewskiej są wrogo nastawione, natomiast nigdy nie atakują członków Złotego Szlaku i schodzą mu z drogi. Podobnie rebelianci nigdy nie atakują ich. Co więcej oni również mogą ujeżdżać słonie.
  • Jeśli ujeżdżamy jednego słonia, a drugi jest blisko, to wciśnięcie przycisku ataku spowoduje, że zacznie za nami podążać..
  • Jedną z nagród Uplay jest pomalowanie niektórych słoni.
  • Ten konkretny gatunek występuje w Indiach oraz Azjii.
  • Zaatakowanie słonia innym słoniem sprawia, że ten zacznie uciekać.
  • Wraz z nosorożcami są jedynymi roślinożercami w Kyracie, na które nie polują drapieżniki (ze względu na ich rozmiar).
  • Zabicie członka Złotego Szlaku przy użyciu słonia spowoduje wrogość ich do nas, lecz nadal nie zaatakują zwierzęcia.
  • Nie zaleca się pływania z drugim towarzyszącym nam słoniem, gdyż pływa on bardzo powoli.
  • Mimo swojej wytrzymałości, są dość podatne na ataki ciężkozbrojnych miotaczy ognia (z uwagi na swoją słabość do oginia) oraz snajperów (zazwyczaj są oni ustawieni w miejscu, gdzie ten nie może ich dosięgnąć).
  • Jedno z drzewek rozwoju nazywana jest ścieżką słonia. Opiera się ona rozwoju naszej wytrzymałości oraz na miksturach. Również nawiązuje ona do Sabala, znanego jako "Słoń"