FANDOM

IconFC

Far Cry - gra komputerowa wyprodukowana przez Crytek i wydana przez Ubisoft w 2004 roku. Jest to gra akcji, typu First Person Shooter, a głównym bohaterem jest Jack Carver, były amerykański żołnierz.

Fabuła Edytuj

Gra opowiada o byłym żołnierzu Sił Specjalnych Jacku Carverze, który po odejściu z jednostki utrzymywał się z oferowania transportu łodzią. Został wynajęty przez dziennikarkę Valerie Constantine, która chciała zobaczyć jeden z archipelagów Mikronezji. W czasie rejsu ich łódka zostaje zniszczona przez rakietę wystrzeloną z plaży, dziennikarka znika, a on sam ledwo uchodzi z życiem. Świadomość odzyskuje w bunkrze, z którego jak najszybciej musi się wydostać i dowiedzieć się za sprawą pierwszego kontaktu w grze, tajemniczego Harlana Doyle'a, co tu robi oraz jak może przetrwać.

Możliwości Edytuj

Jako że Jack Carver ma doświadczenie wojskowe, bronią zdobytą w grze posługuje się tak jak każdy weteran służby wojskowej. Potrafi korzystać z maczety, broni palnej, wyrzutni rakiet, granatów, pojazdów i dodatkowe wyposażenia takiego jak lornetki, latarki i paralotnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki