Wikia

Far Cry Wiki

Bronie w Far Cry 2

Komentarze15
99stron na
tej wiki

Lista broni występujących w grze Far Cry 2 -

Bronie Białe Edytuj

W Far Cry 2 bronią białą jest tylko maczeta.

Bronie Drugorzędne Edytuj

  • Star.45 - Pistolet o pojemności magazynka 8 naboi, dostępny po drugiej misji dla sklepu z bronią (gracz dostaje go na początku gry).
  • Makarov - Kolejny pistolet w grze, dostępny od początku. Ma małą siłę rażenia i krótki zasięg.
  • Eagle.50 - Najlepszy pistolet w grze, dostępny od Aktu II, choć posiadają go wszyscy kumple.
  • Uzi - Pistolet maszynowy, dostępny od Aktu II.
  • Mac-10 - Wysoce szybkostrzelny pistolet maszynowy, dostępny od drugej misji dla sklepu z bronią.
  • Makarov z tłumikiem - Makarov z dodanym tłumikiem.
  • M79 - Zwykły granatnik. Ma dużą siłę rażenia i daleki zasięg.
  • Materiały wybuchowe - Są to: miny,mała bomba, oraz dynamit. Są idealne do robienia zasadzek na konwoje.
  • Pistolet sygnałowy - Rakietnica. Możemy nią przywołać kumpli, podpalać lub zrobić zamieszanie wśród szeregów wroga.

Broń Główna Edytuj

  • G3KA4 - Karabin dostępny od początku gry. Niskie dmg i celność.
  • AK-47 - Najsłynniejszy karabin na świecie. Jest dostępny po drugiej misji dla sklepu z bronią.Jego magazynek mieści 30 naboi.
  • FAL - Swietny karabin maszynowy. Dobry na krótkie i średnie dystanse. Spore obrażenia i dobra celność.
  • AR-16 - Strzelający przerywanymi seriami karabin. Gdyby nie serie, byłby to najlepszy karabin w grze.
  • MP5 z tłumikiem - Pistolet maszynowy. Zerowe obrażenia, ale za to świetna celność.
  • Homeland 37 - Pierwsza w grze strzelba. Dobre dmg i średnia celność. Najtańsza strzelba.
  • SPAS-12 - Kolejna strzelba. Dobra do atakowania większych grupek wrogów.
  • USAS-12 - Odblokowany pod koniec gry shootgun. Ogromne dmg i średnia celność.
  • M1903 - Pierwszy karabin snajperski w grze. Po każdym strzale musimy przeładowac, co zajmuje dużo czasu.
  • Dragunov SVD - Najlepszy karabin snajperski w grze. Duży magazynek, ogromne obrażenia i świetna celność.
  • AS50 - Gdyby nie ogromny hałas, byłby to najlepszy karabin snajperski. Masakryczne obrażenia. Dobra celność. Największą jednak wadą jest jego cena.
  • MGL-140 - Jedyny granatnik jako broń główna. Broń świetna do niszczenia pojazdów i robienia masowych masakr.

Broń SpecjalnaEdytuj

  • RPG-7 - Pierwsza wyrzutnia rakiet dostępna w grze. Daleki zasięg. Dobra do atakowania posterunków, ponieważ trzema, czterema pociskami jesteśmy w stanie go zniszczyć.
  • Miotacz Ognia LPO-50 - dostępny od 3 misji i od początku aktu II. Broń skuteczna na bliski dystans.
  • Moździeż typ 63 - dostępny po drugiej misji w akcie II. Ma bardzo daleki zasięg i wysoką skuteczność, jednakże jest dość trudny w obsłudze.
  • PKM - dostępny po zakończeniu samouczka. Od połowy aktu I jest używany przez wrogów. W magazynku mieści się 100 naboi, maksymalnie przy sobie możemy mieć 1000.
  • M-249 Saw - Genialna broń. Najlepsza w całej grze. Jest montowana na samochodach i łodziach. Olbrzymie obrażenia i dobra (jak na RKM) celność. Możemy mieć przy sobie aż 1000 naboi, więc nie musimy po każdej bitwie latać po amunicję. Razem z SVD i M-79 tworzy najlepszy zestaw broni w grze. Jest używana również przez wrogów.
  • Carl G - Wyrzutnia rakiet z naprowadzanymi pociskami. Genialna do rozwalania jadących pojazdów. Droga, ale warto kupić.
  • Karabin na strzałki - najbardziej zawodna broń. Nadaje się świetnie do zabijania konkretnych celów i do zastrzelenia snajpera. Jedyny cichy karabin snajperski

Broń stacjonarna Edytuj

Więcej od Wikii